Posted in Uncategorized

ATTENTION

Halo.. buat para readers yang belum dapet password dan neror aku lewat sms, capek sih.. aku udah bilang berkali-kali kalo sms gaakan aku bales kan? Alasannya simple keabisan pulsa. Dan coba lewat akun sosmed aku @siskameliaaa, atau line, wa sama bbm bisa liat di chapt 3. Maaf ya kalo bikin kesel karena engga dapet balesan. Sekali lagi, aku udah bilang dari lama kalo sms gaakan aku bales.. coba lewat medsos, aku bakal bales kok serius hehe. Diingetin sekali lagi, jangan sms, oke? Makasih^^

Advertisements

Author:

If you Jiyeon fans, you must stay here. but, if you hate my fav idol..you must go on without drama. thx

One thought on “ATTENTION

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s